For those with a slightly devious side...

Let us know your Christmas thoughts, preparations and details!
User avatar
EvilMel
Posts: 168
Joined: Wed Nov 01, 2006 9:52 am

For those with a slightly devious side...

Postby EvilMel » Fri Nov 16, 2007 9:40 am

ok I can't resist shaking this snow globe up every single year.



I will relentless shake the crap out of it and watch the kids go flying.



http://ww12.e-tractions.com/snowglobe/globe.htm



Hold the mouse down to move the globe.

User avatar
Jack Frost
Posts: 61
Joined: Tue Jul 17, 2007 11:59 am

Postby Jack Frost » Fri Nov 16, 2007 9:43 am

That's pretty darned funny.

User avatar
Catzilla
Posts: 126
Joined: Thu Nov 01, 2007 7:10 pm
What is the highest number?: 3452
Location: Norwood ''Lake Tillery'', North Carolina
Contact:

Postby Catzilla » Fri Nov 16, 2007 9:45 am

TY Mel....that was hilarious ! :P

User avatar
EvilMel
Posts: 168
Joined: Wed Nov 01, 2006 9:52 am

Postby EvilMel » Fri Nov 16, 2007 10:07 am

I love that dang thing. hah hah.

User avatar
Santa Baby
Posts: 85
Joined: Tue Oct 30, 2007 6:26 pm
What is the highest number?: 3452

snowglobe

Postby Santa Baby » Fri Nov 16, 2007 1:37 pm

I had so much fun shaking that snowglobe.. now if they only let you customize and put what or whom ever you want inside it!!!!!
I've been an awful good girl,

Santa baby, and hurry down the chimney tonight.

Ol' Black Pete

Postby Ol' Black Pete » Fri Nov 16, 2007 1:43 pm

Oh that is too much!!!!!

And THAT'S a pretty good idea, SB!

kallie0509

Postby kallie0509 » Fri Nov 16, 2007 2:24 pm

oh, great fun! i love to give kids a good shakin'! :lol:

User avatar
Christmas Knight
Posts: 125
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:38 pm
What is the highest number?: 3452
Location: New Jersey

Postby Christmas Knight » Fri Nov 16, 2007 2:45 pm

Very Cool. :D

User avatar
frenchy
Posts: 30
Joined: Sun Nov 04, 2007 10:06 pm
What is the highest number?: 3452
Location: hamilton ont canada

Postby frenchy » Sat Nov 17, 2007 3:35 am

i am still laughting so hard and shaking that thing so hard omgggg its so funnyyyyyyy













'

KittyClausMeow
Posts: 35
Joined: Sat Nov 17, 2007 3:19 pm
What is the highest number?: 3452
Location: Who wants to know? Only predators and hackers do!!!!
Contact:

Postby KittyClausMeow » Sun Nov 18, 2007 12:32 pm

ROFL
Well, Merry Christmas

GO PATRIOTS!!!!!

*Luv yall*

Kitty

(WHEEEEEEEEEEEEEEEEE)


Return to “Christmas Thoughts”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest